CONÓCEME
3ºA
Boas, chámome María e nacín o 3 de outubro, actualmente estudo na escola secundaria Escolapios Monforte de Lemos e estou en 3º da E.S.O.
Os meus colores favoritos son o amarelo e o beige. Gustánme moito os xirasoles e amo con locura os gatos.
No meu tempo de ocio fago voleibol, patinaxe, leer e escoitar música.
4ºA
Ola! Son María, a verdade é que non cambiei moito, con respecto ao ano pasado, xa que sigo no mismo centro e meus gustos son similares.
Agora teño como color favorito o azul, en epecial o cobalto, e o blanco. Tendo como flores favorita as margaritas, bonitas e sencillas. E teño como pasatempo leer, escoitar música, facer voleibol, e escribir (historias, poemas)
Aquí tengo recopilados os mis trabajos de 3º e ahora os próximos que voy a hacer de 4º.